2010-04-01: ID-bricka och vackra kort.

Tror inte att jag är så bra på att hålla vad jag lovar - jag skrev ju att jag nog inte skulle skriva i bloggen på några dagar, men än så länge har det inte gått en enda dag utan att jag skrivit ner några rader! ;-) Idag har Perlas ID-brickor (heter det så?) äntligen kommit! Jag blev väldigt nöjd med dem, och blev bara TVUNGEN att visa en av dem här! (Vi beställde två likadana ex.)





P för Perla så klart, och under det blå röret (som är en pensel) står vårt telefonnummer (vilket jag inte vill lägga ut på bloggen). Jag tyckte att brickan blev väldigt snygg, och jag tror att Perla kommer att bli sååå fin i den - för allt klär ju en skönhet, eller hur!?

Och apropå hur söt Perla är: idag har Marie, Perlas uppfödare, lagt ut massor av nya fina foton av Perla och alla hennes syskon. Ett av dem tyckte jag var särskilt härligt, och det ser ut så här:




Är inte bilden helt fantastisk - Perla ser så otroligt lycklig ut!
Kanske laddar hon med energi tills hon ska flytta hem till oss? :-)


Ha en fortsatt trevlig påskhelg!
Glöm inte bort att passa på att frossa i godis
(när det för en gångs skull är legitimt)!


Kommentarer
Postat av: Marie Sandberg

Perla och alla syskonen är riktiga livsnjutare allihopa! Sprudlande glada och fantastiskt sociala och gosiga! Men med en sån glad mamma som Tikka - som fortfarande efter tre valpkullar och snart sju års ålder - är lika stollig och busig själv, så kan det inte bli bättre!

Kram på Er och återigen, ha en riktigt härlig påskhelg:-)))).

Blogga på du Carin! Det är såååå roligt att du började, och framför allt ser jag ju fram emot att få täta uppdateringar om Perlas framfart när hon flyttat hem till er oxå:-))))).

Sånt gör en uppfödarmatte väldigt glad och lycklig:-)

Kram

Marie, Perla, syskonen och dom andra Whippettöserna

2010-04-01 @ 21:35:53
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0