2010-04-24: En sakleterska av rang.


Vi har upptäckt en ny sida av Perla; nämligen Perla sakleterskan. Vi har märkt att om något är borta är det första stället man ska kolla på nämligen hennes korg(ar). Kolla gärna hur många saker ni kan hitta i den första korgen som INTE tillhör Perla! (Ett tips är att det rosa i korgen inte är fodret till korgen, utan ett par byxor i storlek 120 centilong...)

Har också lyckats få fram de bilder som jag inte fick fram ur kameran i förrgår, rena busbilder på Perla och Viola. Det finns faktiskt ingen i familjen som Perla blir så lycklig av att se som just Viola!

Jag har också försökt att ta några "huvudstudier" på Perla när hon ligger i korgen. Det allra nedersta kortet tyckte jag faktiskt för ovanlighetens skull blev riktigt bra!





Denna syn mötte mig när jag kom in i köket
- men en stövel fattades. Var kunde då den vara?




Jo, i den andra korgen som står i vardagsrummet! :-)




En stegrande Perla - tror hon månne att hon är en Lippizanare?




Eller kanske  Malin Baryards Corrmint? Kolla hoppet!




Näe, jag håller mig nog till att vara valp. Det är ju så kul att leka...




... allra helst med lillmatte Viola!




Så här lugn och tankfull kan jag minsann också vara!




Mibisan´s Miss Spring Pearl 9 v.,
med en blick som letar sig långt bort i fjärran.


Trevlig helg önskar Perla med familj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0