2010-03-28: I väntans tider...


Idag har det inte hänt särskilt mycket. Morgonen började med att jag blev alldeles förskräckt över att jag sovit så länge, men det visade sig att det bara var Jimmy som hade ställt om klockorna till sommartid. Härligt, då ska väl ändå våren vara på gång!? En sak som dock hade hänt på riktigt var att jag hade fått ytterligare några gulliga kommentarer på min blogg - härligt! Dessutom såg jag att vår hundbädd hade fått flytta in på Mibisan´s blogg! :-)

Dagens bildskörd blir dock lite mager, det enda kortet som jag har tagit idag är på vår "Stand in Perla". Det är oftast Viola som uppfostrar henne, men på kortet är det Sander som är med, eftersom Viola inte var på fotohumör. Jag lägger också ut ytterligare foton från gårdaden, då det ju däremot blev MÅNGA kort tagna!

 

 



Dixie "dagmamma" poserar utmärkt på bild!




Ett gäng småfrusna valpar gillar Sander!
(Och det var mist sagt ömsesidigt!)
Perla längst till vänster.




Man gör vad man kan för att hålla värmen när det är kallt ute!




Och ett kanske inte alldeles fördelaktigt kort på Gullan!
Sådana här kort hade vi många av visade sig när vi kom hem
- Sander och Viola fick fota lite med kameran; och Gullan blev ju en favorit hos dem -
därav de många (kanske lite mindre smickrande ;-) ) korten på henne.
Och Marie, du kan vara lugn:
Detta är INTE vårt intryck av Gullan, hon är SÅ fin i verkligheten! :-)





Och sist men inte minst: Violas Stand in Perla. Vad gör man när väntan känns lång?
Jo, man skaffar sig en stand in så klart! Sander håller henne med varsam hand...


Hoppas att ni alla får en god fortsättning på denna vårens första dag!!!



Kommentarer
Postat av: Marie Sandberg

Vad gulligt med en "Stand in-Perla":-). Hoppas den håller sen bara när Perla flyttar in (skratt).

Tycker bilden på Gullan var jättegullig!

Perla hälsar så gott till hela familjen:-)

Kram från Marie

2010-03-28 @ 15:30:06
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0