2010-05-04: En elegant dam...


... i alla fall stundtals. ;-) Idag kunde jag bara inte motstå ett jättegulligt halsband i babyblått till Perla. (En färg som jag för övrigt är väldigt förtjust i, precis som till exempel blekrosa.) Jag tycker att Perla blev SÅ fin, döm själva av korten nedan!

Förutom det onyttiga i att köpa ett halsband som Perla egentligen inte behövde, så gjorde jag också en hel del nyttigt under dagen; bland annat bokade jag tid för vaccination av Perla på tisdag nästa vecka. Skönt att väga upp det onyttiga lite grann... ;-) Jag hade också en god vän slash kollega på besök under dagen, och hon tyckte att Perla såg helt overkligt söt ut, som en riktig drömvovve - och där slog hon ju huvudet på spiken, för det är ju precis vad hon är!




Mibisan´s Miss Spring Pearl
11 veckor - en fin dam på alla sätt!




Även när man synar henne närmare... ;-)




Men självklart kan jag annat än att bara posera på bild!




Ligga och lura på Viola under bordet till exempel...
(Det är Violas fötter som skymtar i bakgrunden.)


That´s all for now! Ha det gott!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Härliga bilder och härliga nyheter med snygg-halsband:-)))

Det är precis som det anstår en fin Whippet-tös..... Man ska liksom bli lika bortskämd som om vore man en svensk kronprinsessa :-)))

Kramar i massor till Perla och familjen från uppfödarmatte Marie

2010-05-04 @ 23:33:51
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0