2010-05-13: Bilder från trädgården.


Igår kväll var det, liksom idag, varmt och skönt ute, och Perla och jag var länge ute och pysslade i trädgården. Lyckades då också ta några foton som jag tyckte blev ganska bra, åtminstone härliga färger. Döm själva! :-)




Perla har hittat en fin gren...




... och hör några fiskmåsar som skriar!




Och får sedan glädjefnatt! Vad tycks om sprintstilen, ni som vet?




Så här långt har rabatterna nu kommit!
Jag tror att det kommer att hända mycket där de närmaste dagarna!


Nu ska jag ut och klippa gräset! Ha det gott i vårvädret!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad fint du gör i trädgården! Här i Dalarna regnar det, inte bara lite, det verkligen ösregnar... Så det blir nog grönt när solen kommer fram igen!

Mamma hälsar att Perla är såå söt :) Kramar!

2010-05-13 @ 13:23:31
Postat av: Egen kommentar

Tack Gumman! Du kan väl komma hit och fika och titta på mina rabatter när du kommer hem? Hälsa din mamma så gott och ha det nu så mysigt tillsammans!

Kram från Carin!

2010-05-13 @ 16:17:02
URL: http://springpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0