2010-05-14: Jag är kär...


... ja, jag vet att det kanske låter oerhört löjligt, jag är ju trots allt 33 år fyllda, men så är det. Och det är inte bara jag, utan hela familjen, och dessutom vänner och bekanta. (Fast jag tror att det är allra värst för mig ändå, så det så!) Tänk att en liten hund kan få en så stor bit av ens hjärta så snabbt! Jag förstår att det kanske låter på gränsen till patetiskt, men när Perla väcker mig på morgonen med sina tassar på sängkanten... Vad säger man? Vilken tjej, det är omöjligt att inte smälta totalt. Patetiskt eller inte, jag är kär...




Kan man annat än smälta!?




Kommentarer
Postat av: Marie S

Tänk vad ord på en blogg kan beröra en "så kallad" uppfödare till tårar :-)))). Jag är SÅÅÅ GLAAD över att lilla Perla blir så älskad! Jag är så lyckligt lottad!

Kramar i massor och jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig för att få fram "min egen" känsla inför din blogg om Perla som du skriver så fint om!

Pussa på lill-snuttan från gammelmatte!

Kramis Marie

2010-05-15 @ 23:09:45
URL: http://mibisans.se
Postat av: Linnea

Det är väldigt lätt att älska whippet!

Det är säkert en av orsakerna till att de flesta skaffar sig flera, vilket i sin tur är helt rätt då whipparna gärna vill ha whippetkompisar.

Ha det gott!

2010-05-16 @ 07:51:50
URL: http://moneysteps.bloggagratis.se/
Postat av: Olga Sandlund

Hej!

Kärleken till en liten valp gör att man håller sig friskare och får ett än härligare liv. Jag drabbades av att bli kär i en whippetflicka för precis 10 år sedan och nu har jag tre whippetflickor och upplever varje dag den där härliga känslan när dom kommer och hälsar på morgonen. Allt är precis som det ska!

Jättefin blogg du har och jag följer Perlas äventyr hela tiden. Tantolga

2010-05-16 @ 08:57:12
URL: http://tantolga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0