2010-09-11: Myshög med pussar!


Helt oförtjänt har Jimmy inte fått särskilt stor plats här på bloggen. Det har inte att göra med att han på något sätt är mindre engagerad i Perla än vad jag är (hon är ju till exempel med honom på jobbet tisdagar till och med torsdagar), utan det beror nog snarare på att han gärna drar sig undan "någon annanstans" när jag plockar fram kameran...  Han är dock precis lika kär i Perla som jag, och därför kände jag att jag ville dela med mig av hur det kan se ut här hemma på en lördags- eller söndagsmorgon - att Jimmy är riktigt okammad och morgonrufsig i håret tar vi inget extra för! ;-)


Snacka om njutningsfullt! (För båda de lyckliga tu! ;-))

 

Puss på dig, husse!

(Kunde inte motstå bilden trots att den är ruskigt oskarp...)

 

Matte; ska inte du också vara med!?

 

Viola har sett vad som pågar och snabbt anslutit sig till myshögen-

här vankas det som synes både kramar och pussar!

 


...önskar vi i Norrtälje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0