2011-03-20: Bara lite bilder...


Det har inte hänt så  mycket sedan jag skrev sist, men SNART är det dags! Nästa vecka ska Perla äntligen få bli "storasyster", och vi får välkomna en ny medlem till familjen! Just nu känns det helt enkelt som att det är rätt mycket stiltje inför den stora händelsen.... :-) Inget att berätta egentligen alltså, men däremot några fina foton (tycker jag i alla fall) på den blivande storasyrran.

Hej! Så här pigg är jag fast klockan är sent på kvällen!

 

Och se se så elegent jag är...

 

... när jag sträcker ut mig på favoritplatsen: matte och husses säng!

 

Hälsningar från storasyster-to-be: Perla!

♥ ♥ ♥

 


Kommentarer
Postat av: Olga Sandlund

Hejsan! Inget är som väntans tider. Så mysigt att få hem en valp när det blir vår. Luna hinner växa sig stark och utvecklas under sommaren innan hon möter vintern igen. Perla är verkligen vacker och hon verkar vara bra på att välja de bästa platserna att drapera sin eleganta lekamen på. Så som en vinthund som de sett ut sedan långliga tider och epoker. Bästa hälsningar till den vackraste av blivande storasystrar från kollegan Märta-Mai med matten Olga

2011-03-20 @ 17:32:18
URL: http://tantolga.blogspot.com/
Postat av: Katarna Uggla

Snälla nån, måste jag vänta såå länge till!? Jag och Scilla har ett eget ordspråk som passar finfint just nu - DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT FÅR ALLTID VÄNTA PÅ TOK FÖR LÄNGE.... Ni får nog köpa en större säng om två hundar plus ni själva ska få plats...

Kram Nina o Scilla

2011-03-20 @ 23:36:38
URL: http://misscurlysue.blogg.se/
Postat av: Egen kommentar

Olga: Ja, det ska bli SÅ mysigt och spännande!



Nina: Nu behöver ni inte vänta SÅ länge till, nu är det bara två dagar kvar! (Gissa om vi tycker att vi väntat länge???)



Varma hälsningar från Carin!

2011-03-21 @ 22:46:07
URL: http://springpearl.blogg.se/
Postat av: Marie Sandberg

Nu är man nyfiken värre måste jag säga;-).

Det var väl idag ni skulle hämta hem "lillasyster" Luna.......

Kramar Marie och Whippetligan

2011-03-23 @ 20:13:15
URL: http://mibisans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0