2010-04-14: Stressig dag!

Idag har jag tyvärr stressat och stressat och stressat. Känns som om jag har haft tusen bollar i luften på en gång, och tusen saker att hinna med och planera in - och naturligtvis så sammanfaller ALLT! Är inte det konstigt, att precis allting som ska ske har en tendens att vilja ske precis samma dag? Ni vet, så där som det brukar vara med telefonen: ibland är den bara alldeles tyst, och man får inte heller tag på en enda människa, medan andra dagar ringer ALLA, SAMTIDIGT (eller inom loppet av några timmar i alla fall)! Någon som känner igen sig?

Perlas flytt hem till oss närmar sig i alla fall med stormsteg, och om tre dagar (!) är det faktiskt dags! Otroligt roligt och spännande, och lite overkligt efter all denna väntan! Idag fotade Marie åter igen valpisarna, men idag var det inte Perla som stod för fokus och koncentration; tvärt om! Enligt Marie var hon spänd som en båge. Som jag skrev till Marie: där fick jag för att jag sa att hon skötte sig så exemplariskt förra gången! ;-) Men, det gör ingenting, Perla är i alla fall (åtminstone i hela vår familjs ögon!) den allra sötaste och vackraste lilla valpen i hela världen!





Mibisan´s Miss Spring Pearl åtta veckor gammal!




Viola har fått nya skor som hon tycker är så fina
- här provar hon dem i kvällssolen på terassen.


Jaha, det var allt jag hade att berätta för idag. Imorgon ska jag anstränga mig för att hålla nere varvtalet, både för min egen och mina medmänniskors skull  -  jag  tror att de också  blev       
stressade idag,  bara av att se mig...  Så sorry kära familj och kollegor, jag ska försöka skärpa mig tills imorgon... ;-)                                                                                                                                                                                                                                       


Kommentarer
Postat av: Marie Sandberg

Jag måste säga att Viola ser MINST lika stolt ut över den höga stapeln hon byggt:-)! Hon skulle platsa bra på TV bland "Mästarnas mästare"!

Kram Marie och Perla

2010-04-15 @ 20:23:34
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0