2010-04-13: Perlas föräldrar


Kom just på att jag inte har presenterat Perlas föräldrar här på min blogg
 - illa! Därför kommer här tre vackra bilder på dessa, som vanligt "stulna"
av Marie Sandberg, som ju är Perlas uppfödare. Se och njut!






Pappa King (Daigo van de Waterram)
och mamma Tikka (Idomic`s El Tikka Paste).
Visst är de väldigt vackra!?




King och Tikka igen.




Och åter igen.


Mamma Tikka har jag ju träffat, och hon är verkligen världens sötaste och raraste. :-) Pappa
King har jag däremot inte träffat "IRL", men jag tycker mig se på bilderna att han och Perla
liknar varandra en hel del, åtminstone vad det gäller deras teckning. Kolla bilderna nedan!




Mibisan´s Miss Spring Pearl (Perla).
Visst är hon  ganska lik pappa King?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0