2010-04-22: Perla + Viola = (bus)bästisar!


Platt som en pannkaka kan Perla uppenbarligen bli när hon så önskar. Vi har ett soffbord med lådor under, och jag uppskattar avståndet mellan bord och golv till cirka tolv centimer - alldeles tillräckligt stort för att krypa in under, om ni frågar Perla. Viola och Perla är otroliga buskompisar, och jag har tagit helt ljuvliga bilder på deras bus tillsammans idag (vilka språng Perla kan ta!!!), men av någon anledning lyckas jag inte ladda upp just dessa foton på datorn, så jag får visa dem någon annan dag istället. Bilderma där Perla ligger under bordet (och lurar på Viola ;-) ) funkar dock utmärkt att ladda upp, konstigt nog.

Jag har också tagit några sittbilder som jag lägger ut, men jag tycker det är svårt att ta fina rättvisande kort; jag är väldigt avundsjuk på Marie Sandbergs talang för detta. Antar att det bara är att öva, öva, och åter öva, och hoppas att det i alla fall går bättre och bättre... Det blir ju inte direkt lättare av att motivet knappast är stilla särskilt länge heller... ;-)





Mibisan´s Miss Spring Pearl 9 veckor sitter fint!




Är hon inte söt!?




Det här är Perlas nyaste grej, att lurpassa under bordet!
Viola lurpassar också rätt bra i bakgrunden... ;-)


 

Perla in action x 2! Hon tassar efter Viola,
 som ju som tur det är inte kommer in under bordet.



Ha det gott hälsar bästisarna Perla och Viola!!!





Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka härliga bilder på Perla och Viola! Kan tänka mig att dom har så roligt tillsammans:-)!

Vad gäller fotografering så är Du alldeles för snäll Carin! Jag är absolut ingen mästerfotograf. Det blir många många bilder som raderas oxå (skratt). Är det okej om jag lånar bilder från din blogg emellanåt? Det är verkligen jättekul och härligt att kunna följa Perla's bravader i sitt nya fantastiskt härliga hem hos Er!

Kramis från "gammel-matte" Marie

2010-04-22 @ 23:28:52
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0