2010-04-25: Härligt väder och kloklippning.


Å vilken fin dag det är idag! Vi har varit ute och pysslat större delen av dagen, och det har Perla tyckt varit väldigt roligt. Hon har hjälpt till så duktigt, bland annat genom att sympatigräva när jag har planterat ut lite blommor... ;-)

Vi har också klippt klorna för första gången, och det gick jättebra. Perla sa inte ett pip, men ville gärna hjälpa till även där (genom att gnaga på klotången).

Jag har inte tagit några nya bilder idag, så därför passar jag istället på att låna en fin bild från Marie Sandberg på Perlas systrar, också de otroligt söta och vackra!




Perlas systrar Polly (Mibisan´s Miss Curly Sue)
längst fram i bild, och Sara (Mibisan´s Miss Blue Diamond).
på besök på whippetracebanan i Norrköping tillsammans
med uppfödare och matte Marie Sandberg.


Nu ska jag gå ut i trädgården och njuta av den
sista värmen! Ha det riktigt gott i vårsolen!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan familjen!

Vad härligt väder ni verkar ha haft. Här var det fint på förmiddagen, men vid lunch åkte jag till Örebro Hundkapp-bana för att träna Rundbana och där var det minsann inget skönt! Tur jag hade en extra jacka i bilen;-).

Vad bra att det funkat bra med kloklippningen idag!

Kram från Marie, systrarna bus och mamma Tikka (och dom andra busen också förstås)

2010-04-25 @ 21:22:07
URL: http://mibisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0