2010-12-05: Batterierna är återladdade


Har inte särskilt mycket att berätta idag. Helgen har varit lugn och skön, och vi har inte gjort mycket annat än att stanna hemmavid. Veckan som kommer blir dock allt annat än lugn: Jag ska på skolkonferens från 07.15 imorgon bitti, och kommer hem först vid 18-snåret. På tisdag är det som vanligt unghundskurs (och denna gång ska jag ha rejäla termobrallor på mig, för hu så jag fryste förra gången!), på torsdag är det Dramaten som gäller för mig, min vän och kollega Cissi och vår gemensamma klassföreståndarklass (beräknad hemkomst cirka 23.00) och på fredag är det slutligen dags att besöka Astrid Lindgrens barnsjukhus, då Sander ska på kontroll gällande diabetesen. Och så ska man ju så klart hinna jobba och umgås med familjen också! Låter det intensivt? Jag tycker i alla fall det, så därför känns denna helg som väl investerad "ladda-batterierna-tid"! :-)


Naturen vintervilar...


... Perla vilar i sängen...


...Viola vilar nog inte särsakilt bekvämt...


...och jag vilar DEFINITIVT när jag tar mig tid att fotografera fåglar!


Vila en stund - det behövs ibland!


Kommentarer
Postat av: Katarina Uggla

Vissa veckor är helt makalösa! Allt kommer att gå bra så du kan njuta av helgen som kommer!! Scilla ska nog få ett vackert halsband i julklapp, då kan syrrorna glänsa ikapp på träffen i sommar!!

Kram Nina o Scilla

2010-12-06 @ 19:36:45
URL: http://misscurlysue.blogg.se/
Postat av: Egen kommentar

Vad spännande! Då får du ju tillfälle att öva på att lägga in bilder på bloggen också, så vi får se fina Scilla i sitt jusiga halsband! :-)

Och om det inte skulle lyckas så gör det så klart inte heller något, då har vi ju något extra att se fram emot då det gäller träffen i sommar...)

Kram tillbaka från Carin och Perla

2010-12-06 @ 20:09:55
URL: http://springpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0