2010-03-30: Se upp i morgon...


OJ, vad jag har haft fullt upp på jobbet idag - men jag hann faktiskt med allt jag skulle, så då får man väl vara nöjd. Gick sedan igenom en stooor pappershög där jag hade lagt saker som jag skulle ta tag i "snart". Självklart hade en del av dessa nu sett sitt bäst före-datum, men jag hittade också en hel del grejer som det var hög tid att ta tag i, men som inte var för sent påkomna, och det kändes så klart skönt! Jag hittade också informationsblad om en valpkurs som jag så småningom har tänkt att anmäla Perla till.

Imorgon får man väl också säga att påsken börjar i och med Skärtorsdagen, så där för vill jag gärna passa på och önska en Glad Påsk!


       


Och kom ihåg: imorgon är det den första april, så se upp...

GLAD PÅSK!!!





Kommentarer
Postat av: Perla

Jag önskar min nya familj en riktigt GLAD PÅSK-helg! Bäst ni vilar upp er ordentligt - för snart blir det fullt ös när jag flyttar in hos Er :-)))))



Uppfödarmatte och dom andra glada syskonen och vuxna Whippet-brudarna hälsar förstås oxå!



Vovv vovv från Perla!



Ps. Låter kul med valpkurs :-)))))

2010-03-31 @ 22:05:38
URL: http://mibisans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0