2010-03-29: En studie i söthet!

Eftersom Perlas uppfödare Marie Sandberg är en mycket duktig och flitig fotograf så fick jag igår kväll för mig att för mig själv samla alla porträttbilder av Perla. Jag tyckte att resultatet blev väldigt roligt att titta på; man ser så tydligt utvecklingen, och med anledning av detta så lägger jag nu ut bildserien till allmänt beskådande. Jag vill gärna poängtera att det är Marie som har tagit alla bilder, fast det vet nog redan de flesta! ;-)




Mibisan´s Miss Spring Pearl 5 veckor gammal




Mibisan´s Miss Spring Pearl 3,5 veckor gammal




Mibisan´s Miss Spring Pearl 3,5 veckor gammal




Mibisan´s Miss Spring Pearl 2,5 veckor gammal




Mibisan´s Miss Spring Pearl 17 dygn gammal




Mibisan´s Miss Spring Pearl 13 dygn gammal




Mibisan´s Miss Spring Pearl 3 dygn gammal



Och nedan följer ytterligare några kort från Marie som jag inte
kan låta bli att lägga upp på Perla (bara för att de är då himla söta):










Slutsats: Perla är helt enkelt GRYMT SÖT!!!


Kommentarer
Postat av: "Uppfödar-Marie"

Visst är hon väl söt lilla Perla!

(Ser att Du skrivit fel datum på dagens blogginlägg - skratt. Du vill väl måntro inte vänta en dag extra till ni ska hämta hem Perla - haha).

Kram Marie

2010-03-29 @ 19:28:53
URL: http://mibisans.se
Postat av: Egen kommentar

Herre Jösses vilken tur att du såg datumet Marie, för vi vill INTE vänta en extra dag på Perla! Vi har svårt att hålla oss redan som det är!!! ;-)



Nej, skämt åsido, jag är ju ledig på måndagar, och jag trodde att jag hade koll på datumet i huvudet, men det hade jag uppenbarligen INTE. Nu hoppas jag dock att jag har rättat till det, så att det blir ordning och reda! :-)



Kram från Carin!

2010-03-29 @ 19:46:17
URL: http://springpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0