2010-11-21: Poserande prinsessor


Denna helg har varit mycket lugn (med uppsättande av utebelysning som mest krävande aktivitet), då samtliga mänskliga familjemedlemmar lider av olika grader av förkylning. Viola har dock försökt att pigga upp oss andra med allehanda prinsesslekar, men den enda som riktigt har varit på lekhumör är Perla. (Tur för Viola att hon finns!) Några foton blev det i alla fall av tjejerna, det är ungefär så långt som min ork sträcker sig idag... ;-)



Prinsessorna små...

 

...till antal äro två.

 

Prinsessa nummer ett tröttnar på att posera...

 

--- och prinsessa nummer två blir också JÄTTETRÖTT!


 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag som undrade hur du skulle rimma på "posera" så gjorde du en fuling och inte rimmade alls :)

Söta bilder! Kram!

2010-11-21 @ 19:40:23
Postat av: Carin

Tjaa, jag hade nog "fuskat" lite om jag hade fortsatt att rimma typ sött - trött, ligga - pigga eller nå´t sån´t. ;-) Eller kanske fuskrim typ forcera, hosera (=husera).



Ha det gott imorgon! :-)



Kram!

2010-11-21 @ 23:13:33
URL: http://springpearl.blogg.se/
Postat av: Olga Sandlund

Jag trodde prinsessa nummer två (P2) slukat prinsessa nummer ett (P1) och att P2 tyckte P1 var jättegod. Neej, nej så kan det ju inte vara så klart! Söta och goa är dom i alla fall – båda två – den rosa och den blå.



Hälsningar Tantolga

2010-11-22 @ 13:53:11
URL: http://tantolga.blogspot.com/
Postat av: Katarina Uggla

Jag är hänförd över hur många likheter det finns mellan ditt å mitt liv!! Jag har oxå en prinsessmatte och ibland får jag låna en rosaprickig kjol av henne! Har nu provat ditt tips om att fånga snöflingor som dalar...det gjorde ont som tusan när jag felbedömde det hela och råkade nafsa mig i rumpan... Svansfift från syrran Scilla

2010-11-25 @ 17:18:36
URL: http://misscurlysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0