2010-09-17: Förkyld tjejkväll (och egentligen inte så mycket att berätta)


Ikväll är det riktig tjejkväll, Jimmy och Sander är borta, så Viola, Perla och jag är ensamma hemma. Vi har precis ätit lite chips och alvedon (både Viola och jag är förkylda så det räcker och blir över), och vi har det riktigt mysigt och lugnt och skönt! Ibland är det riktigt härligt att vara "bara" tjejer! ;-)

Kan i övrigt berätta att valpkursen nu börjar ge resultat, Perla har börjat gå SÅ fint bredvid mig i slakt koppel utan minsta ansats till att "dra". Jag kan dessutom gå ut och kissa henne helt utan koppel och vara säker på att hon inte springer iväg och leker på tomten utan min tillåtelse. Hon kan nu stanna, sakta och hitåt som nya kommandon, och jag tycker verkligen att hon är kanonduktig! :-)

SÅ HÄR duktig är Perla just nu!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0