2012-04-29: ...och så kom lusten tillbaks.


Ett år har gått sedan jag skrev om körsbärs- och äppelblom som var så vackra att det gjorde ont, eftersom det var en så oerhörd kontrast till hur jag då kände mig inombords. Nu, ett år senare, längtar jag tills jag får se träden slå ut i blom, och få uppleva en sommar av glädje. Ja, jag ser verkligen med tillförsikt på framtiden just nu; mer än jag gjort på många år. Och nu, när vardagen åter har börjat kännas stabil (även om det sannerligen händer en hel del, men nästan enbart av godo!) så har lusten att skriva kommit tillbaks.

Om jag har så många läsare efter detta år av tystnad återstår dock att se, men förhoppningsvis kanske de/ni/du kommer tillbaka allt eftersom? Jag hoppas i alla fall det, för att veta att man har människor som är intresserade av att veta om dagsformen är OK (eller inte) känns verkligen väldigt positivt och underbart för mig!

Så vad har hänt under detta år då? Jo, en hel del, och något av det största är så klart att jag har genomgått en separation - men något som är minst lika stort är att jag har träffat någon alldeles fantastisk. Någon som jag hoppas och tror att jag kommer att dela min framtid med. Tillsammans med Sander, Viola, Perla, Luna och hans barn så klart!





Viola är nu fem och ett halvt år!




Sander är så stor att han kan göra fruktsallad
till hela familjen; hela nio och ett halvt år!




Vackra Perla mår utmärkt...




...liksom lika vackra "lillasyster" Luna.




Och det gör alltså även jag...!





Kommentarer
Postat av: Marie Sandberg

HÄRLIGT CARIN att du är tillbaka i etern här med bloggen igen:-). Jag gläds med dig i denna tid och nu ska jag fortsätta följa din blogg framöver - var så säker:-).

Perla's syrra Sara hälsar så gott!

Varma kramar från Perla's uppfödarmatte,

Marie Sandberg

2012-04-29 @ 22:31:10
URL: http://mibisans.se
Postat av: Egen kommentar

Tack fina rara Marie! Perla hälsar så klart tillbaks till Sara, mamma Tikka, dig och resten av "Mibisanarligan"!

2012-04-29 @ 22:39:14
URL: http://springpearl.blogg.se/
Postat av: Olga Sandlund

Hallå där i det vackra huset! Nog kommer jag att läsa om era fortsatta öden och äventyr om du har lust att berätta. Jag kan fortfarande inte skilja på Perla och Luna . Jag får kalla dom PerLun. Varma hälsningar Tantolga i Motala

2012-04-30 @ 09:39:42
URL: http://tantolga.blogspot.com/
Postat av: Katarina Uggla

Å så kul!!! Har saknat alla fina foton! Nu ska jag å Scilla läsa noga....

2012-05-01 @ 00:28:56
URL: http://misscurlysue.blogg.se/
Postat av: Egen kommentar

Så härligt att ni vill läsa igen efter detta långa uppehåll! :-)

PerLun går alldeles utmärkt, kan erkänna att även jag har svårt att se skillnad ibland när de lägger i femmans växel. ;-) Är de mer stillsamma ser man lättast skillnad under halsen, Luna har en vit strimma ända upp till hakan, vilket Perla inte har.

2012-05-01 @ 10:19:30
URL: http://springpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0