2010-09-18: Perla provar hösttäcke


Idag fick Perla pröva hösttäcke. Jag köpte det i våras för att bara ha ett "utifall att". (Det riktiga snyggtäcket kommer att vara sytt av Perlas gammelmatte Marie - och Marie, jag ska skicka tillbaka det täcke vi fick låna av dig, det är nog lagom till dina småkillar snart kan jag tänka mig!). I vilket fall som helst så passade "utifall att-täcket" fortfarande riktigt bra, och Perla vår SÅ söt i det (tyckte jag och husse, Perla var dock inte enig med oss - hon visade tydligt att hon ville bli av med eländet SNARAST MÖJLIGT).  Kunde inte låta bli att ta några kort (som vanligt) - dessa följer här nedan! (Skärpan blev tyvärr ruskigt dålig, men kanske kan man ändå ana hur Perla tar sig ut i täcket...)

Höstsöt Perla...

 

... och kalassöt (i dubbel bemärkelse) Viola!

(Den något bekymrade minen kommer sig av att hon just idag inte riktigt

kände glädjen av att ge, utan nog hellre hade velat behålla presenten...) ;-)


 

 

Ikväll ska jag gå bio med Tant Madeleine och se ovanstående film,
som handlar om en kille med Aspergers syndrom. Det ska bli SÅ trevligt!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa-klo

Hej nu måste jag bara fråga lite om ditt kök som synns på bilden! Vi ska snart bygga kök och jag har tänkt att hällen ska bli i hörnet som ni har! Men va har ni använt för skåp i hörnet? Har ni ugnen där? va har ni gjort med "döutrymmet" som blir på sidorna om skåpet i hörnet?

Svara gärna på min mail om du inte vill svara här!

Hälsningar Lisa

(Jag brukar förja Maries blogg, därifrån har jag halkat in på din. Änsålänge whippetlös men ja plannerar förfullt inför min första!)

2010-09-19 @ 19:12:13
Postat av: Egen kommentar

Hej Lisa!



Nu har jag skickat svar till dig på mejlen, hör av dig om det inte kommit fram!



Vänliga hälsningar från Carin!

2010-09-19 @ 20:14:18
URL: http://springpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0