2010-01-17: Lyxweekend i Borlänge


Å, vad vi har haft det bra i helgen; jag och Perla! Vi har blivit bortskämda på alla de sätt i Borlänge... Någon som är nyfiken på resortens namn? Hemma hos Ulla-Carin och Alice heter det fantastiska stället, som så väl bjuder på härligt sallskap, fantastiska sovrum, femstjärnig mat och dryck SAMT promenering av vovven om så önskas! Låter det lockande? Ja, då kan jag dessutom lägga till att shoppingmöjlighter finns i stort sett runt knuten, liksom underbara naturområden, och dessutom fick i alla fall jag åka förstaklass så väl dit som hem!

Nej, skämt å sido, med risk för att göra någon riktigt besviken är detta INTE en möjlightetför allmänheten, utan vad jag och Perla hade den stora ynnesten att inbjudas till denna helg; nämligen en tredagarsvisit hos min goda vän och kollega Cissis mamma i Borlänge.  Och GISSA om vi hade det ljuvligt härligt!

Cissi, Ulla-Carin...

 

...och Alice!

 

 

"Ta mig då, om du kan!"


"Klart jag kan det, din lilla retsticka!"


"Ha, ha, knappast om jag rejsar - man är väl inte Mibisanare för intet!"


♥ Gosstund...

 

...gånger två! ♥

 

Ulla-Carin, Cissi och Alice:


Tack för en helt ljuvlig helg!

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det låter härligt, DIT skulle jag vilja åka om jag inte hade varit där förut :) Och förstklassig bilresa dit och hem med chaufför, det du ;)

Det ser ut som om vi hade det kanonbra i alla fall!!!

KRAM!

2011-01-18 @ 08:29:06
Postat av: Cissi

Nu lät det som om jag inte skulle vilja åka dit igen eftersom jag varit där förut, det var naturligtvis inte så jag menade! suck det är för tidigt på morgonen för att uttrycka sig!

2011-01-18 @ 08:30:03
Postat av: Katarina Uggla

Aha! Nu kan vi syrror utbyta erfarenheter om hur man bäst tampas med en labrador!! Jisses så mycket vi syrror kommer att ha å snacka om när vi träffas i sommar! Även våra mattar kanske har ett å annat de kan snacka om natten lång... Hur underbara vi är till exempel...

Svansvift från Scilla

2011-01-18 @ 23:19:23
URL: http://misscurlysue.blogg.se/
Postat av: Ulla-Carin

Det var verkligen jättetrevligt att ha er här. Och tomt blev det när ni åkte. Alice kände sig såå ensam. Vi hoppas att ni kommer hit igen!

2011-01-30 @ 19:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0