2011-01-19: WOW!


Har egentligen bara två ord som beskriver hur jag känner mig: Jag är SJUUUKT STOLT! Idag började unghundskursen igen, och Perla var uppmärksam, lyhörd och lugn. Vissa dagar är hon som sagt en riktig tonåring (som som sagt skulle behöva hörappat), men andra dagar funkar allt helt, och då menar jag HELT, fantastiskt! Vilken underbar liten hund vi har. ♥

VÄRLDENS BÄSTASTE HUND

- även de dagar hon är tonåring!

 

Och för dig som inte läste gårdagens inlägg:

Kolla gärna in recensionn av "hotell" Hemma hos Ulla-Carin och Alice

- ett ställle du inte vill missa! I gårdagens blogg alltså...

 


Kommentarer
Postat av: Katarina Uggla

Hördu syrran, kan du vända om när matte ropar även om du springer fort som vinden efter ett rådjur?? Det är svårt men det går...

Go´natt från Scilla med de väldigt trötta benen( och matte med den hårt prövade rösten)

2011-01-18 @ 23:23:30
URL: http://misscurlysue.blogg.se/
Postat av: Olga Sandlund

Inte för inte den lilla söta bär namnet Perla – skön som en sötvattenspärla i soffhörnan och strong som en slipad diamant på träningsplanen. Jag gläds med er för er bästaste hundflicka och era framgångar och glädjefnatt. Varma hälsningar Olga

2011-01-19 @ 11:40:00
URL: http://tantolga.blogspot.com/
Postat av: Marie S

Och uppfödarmatte blir också sjukt stolt över duktiga Perla:-)

Nospuss till stumpan från mig och Whipparna hemmavid!

Kram Marie

2011-01-19 @ 21:27:45
URL: http://mibisans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0